Rekisteröidy | | Salasana hukassa

AfterDawn | Uutiset | Hintavertailu | Arvostelut | Oppaat | Ohjelmat | Keskustelu | Puhelinvertailu | Sanasto | Vastaukset | HIGH.FI
Edukas.fi - Hintavertailu ja käyttäjäarviot
  • Edukas
  • Viihde-elektroniikka
    • Digiboksit (antenniverkkoon)
    • Digiboksit (kaapeliverkkoon)
    • Digiboksit (satelliittivastaanottoon)
    • DVD-soittimet
    • Konsolipelit ja PC-pelit
    • Mediatoistimet
    • Pelikonsolit
    • Taulutelevisiot
    • Videoprojektorit
    • Yleiskaukosäätimet
  • Tietokonetekniikka
    • Blu-ray -asemat
    • DigiTV -sovittimet tietokoneeseen
    • Emolevyt
    • Hiiret
    • Kannettavat tietokoneet
    • Kovalevyt
    • Litteät näytöt
    • Muistipiirit
    • NAS-palvelimet
    • Näppäimistöt
    • Näytönohjaimet
    • Prosessorit
    • Skannerit
    • SSD-asemat
    • Tabletit
    • Tietokonekotelot
    • Tulostimet
    • Ulkoiset kovalevyt
    • UPS -laitteet
    • Verkkotuotteet
    • Virtalähteet
  • Mukana kulkevat
    • Digikamerat
    • GPS-navigaattorit
    • Kannettavat MP3-soittimet
    • Kuulokkeet
    • Käsikonsolit
    • Puhelimet
    • Videokamerat
    • Älykellot

Käyttäjän 'Xabbe' kirjoittamat arviot

Logitech MX518 Optical Gaming Mouse
Kategoria: Hiiret
Oikeakätinen - Langallinen - Optinen - 1800 dpi
  Arvosana: 3 / 5 Vastine rahoille: 3 / 5

Pieni pettimys kyllä ollut, hehkutettu hiiri, joka paikassa, mutta ei pelaa minuun koneella kunnolla. Pätkii vaikka kuinka säätää... Päivitystä hiiri alko pelamaan ku vaihto näppiskän, hyvä hiiri ollu jo melko kaun...

Oliko tämä arvostelu mielestäsi hyödyllinen?
Kyllä
Ei
0% 02
Arvostelu kirjoitettu: 4.2.2010
Sony Ericsson W910i
Kategoria: Puhelimet
UIQ - 2.4"
  Arvosana: 4 / 5 Vastine rahoille: 3 / 5

Puhelin ollut nyt noin vuoden jollei vähän ylikin. Lyhyesti ja ytimekkäästä plussat ja miinukset:

Plussat:
+ Koko (Litteä ja pysyy kädessä)
+ Näyttö hyvän kokoinen
+ Liuku kansi toimii moitteetta eikä ole löystynyt mitenkään

Miinukset:
-Näppäimet esim viestin kirjoitukseen
-Sony erkin liittimet on ihan jumalattomat kömpelöt ja arat hajoamaan
-Liitin miinus vielä siitä, että musiikki puhelin eikä 3.5mm liitintä
- Ei niin iso miinus mutta musiikki, joskus pätki todella lyhyesti ja korkeintaa kerran biisin aikana, mutta silti teki sitä taannoin välillä.

Puhelin on myös vahingossa saanut hieman iskua, eikä ole näkynyt mitenkään missään, joka on ehdoton plussa näin entisenä nokian omistajana, tuota osaa arvostaa. Laatu on aivan täysin 5 tähteä, mutta tuo ainoa liitin puhelimessa on aivan surkea ja ärsyttää hieman.

Oliko tämä arvostelu mielestäsi hyödyllinen?
Kyllä
Ei
100% 30
Arvostelu kirjoitettu: 23.8.2009
Xsat CDTV 410
Kategoria: Digiboksit (kaapeliverkkoon)
  Arvosana: 3 / 5 Vastine rahoille: 3 / 5

Vähän laaduttoman oloinen vehje omasta mielestäni mitä ollut käytössä ehkä vuoden, laite jumasee välillä niin kuin aiemmin oli jo sanottu, että pitää töpsäkkä repiä oikein irti, kaukosäädin voisi ottaa vähän paremmin ehkä ja joitain muita pieniä vikoja. mm.ylen tekstitys uupuu monesti jne, mutta aivan kelpo peli ainakin ilmaiseksi miten saatiin kylkiäsenä...

Oliko tämä arvostelu mielestäsi hyödyllinen?
Kyllä
Ei
00
Arvostelu kirjoitettu: 6.8.2007

Suosituimmat tuotteet

  •  
    Apple Watch Series 9 (alumiini, 41 mm, Cellular)
    279€
  •  
    Garmin Epix (gen 2)
    25€
  •  
    Apple iPhone 5 (32GB)
    105€
  •  
    Realme C67 (5G)
    39€
  •  
    Samsung Galaxy A17 (4G)
    119€
  •  
    Motorola Moto G87
    469€
  •  
    Dreame L40S Ultra
    698€
  •  
    iRobot Roomba Combo Essential
    15€
  •  
    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop P
    9€
  •  
    Nokia C31
    134€

Hintavertailusta poimittua:

Keskustelua:

Lisätietoa:

  • Mainosta sivuillamme
  • Ota yhteyttä
  • Tietoa AfterDawn Oy:stä
  • Käyttöehdot ja tietoa yksityisyydensuojasta
  • Tietosuojaseloste
  • Lehdistötiedotteet
  • Lähetä palautetta

© 1999-2026 AfterDawn Oy