Rekisteröidy | | Salasana hukassa

AfterDawn | Uutiset | Hintavertailu | Arvostelut | Oppaat | Ohjelmat | Keskustelu | Puhelinvertailu | Sanasto | Vastaukset | HIGH.FI
Edukas.fi - Hintavertailu ja käyttäjäarviot
  • Edukas
  • Viihde-elektroniikka
    • Digiboksit (antenniverkkoon)
    • Digiboksit (kaapeliverkkoon)
    • Digiboksit (satelliittivastaanottoon)
    • DVD-soittimet
    • Konsolipelit ja PC-pelit
    • Mediatoistimet
    • Pelikonsolit
    • Taulutelevisiot
    • Videoprojektorit
    • Yleiskaukosäätimet
  • Tietokonetekniikka
    • Blu-ray -asemat
    • DigiTV -sovittimet tietokoneeseen
    • Emolevyt
    • Hiiret
    • Kannettavat tietokoneet
    • Kovalevyt
    • Litteät näytöt
    • Muistipiirit
    • NAS-palvelimet
    • Näppäimistöt
    • Näytönohjaimet
    • Prosessorit
    • Skannerit
    • SSD-asemat
    • Tabletit
    • Tietokonekotelot
    • Tulostimet
    • Ulkoiset kovalevyt
    • UPS -laitteet
    • Verkkotuotteet
    • Virtalähteet
  • Mukana kulkevat
    • Digikamerat
    • GPS-navigaattorit
    • Kannettavat MP3-soittimet
    • Kuulokkeet
    • Käsikonsolit
    • Puhelimet
    • Videokamerat
    • Älykellot

Käyttäjän 'Vodak' kirjoittamat arviot

Apple iPod shuffle 4GB (3rd gen)
Kategoria: Kannettavat MP3-soittimet
4GB - 10.7g
  Arvosana: 2 / 5 Vastine rahoille: 1 / 5

Ostamani päivänä lähdin ko. laitteen kanssa vitosen lenkille. Hikoilin toki nk. aina ennenkin. Ipodin kuulokkeen kontrollit lopettivat toimimisen hien päästyä sisään säätimeen. (ääni kuuluu, kontrollit lopettivat toimimisen ja alkoi vaihtelemaan äänenvoimakkuutta ja biisien soittojärjestystä ilman että shuffle ominaisuus olisi päällä.

Säädin sijaitsee johtojen välissä, paikassa joka varmasti koskee ihoon tai saa hikikontaktia johtojen avulla. Sain kuulokkeet toimivaan noin viiden tunnin päästä lenkistä. Kävin taas lenkkeilemässä eilen ja aivan sama juttu, tosin vielä eivät ole alkaneet toimimaan ja aikaa kulunut yli 12 tuntia.

Googlasin ja huomasin, että kuulokkeeni ei ole maanantaikappale vaan tämä on aivan yleinen ongelma jokapuolella maailmaa.

+ pieni ja kevyt
+ kiinnitys klipsit on joo
- kaukosäädin joka ei toimi
- laadukkaasta en tiedä mitään vaikka apple onkin

Suosittelen laitetta ihmisille jotka eivät liiku/hikoile lainkaan.

Oliko tämä arvostelu mielestäsi hyödyllinen?
Kyllä
Ei
00
Arvostelu kirjoitettu: 25.7.2009

Suosituimmat tuotteet

  •  
    Apple iPhone 6s Plus
    128€
  •  
    Garmin Epix (gen 2)
    25€
  •  
    Realme C67 (5G)
    39€
  •  
    Samsung Galaxy A17 (4G)
    129€
  •  
    Motorola Moto G87
    469€
  •  
    Dreame L40S Ultra
    698€
  •  
    iRobot Roomba Combo Essential
    15€
  •  
    Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop P
    9€
  •  
    Nokia C31
    134€
  •  
    Coros Apex 2
    151€

Hintavertailusta poimittua:

Keskustelua:

Lisätietoa:

  • Mainosta sivuillamme
  • Ota yhteyttä
  • Tietoa AfterDawn Oy:stä
  • Käyttöehdot ja tietoa yksityisyydensuojasta
  • Tietosuojaseloste
  • Lehdistötiedotteet
  • Lähetä palautetta

© 1999-2026 AfterDawn Oy