Rekisteröidy | | Salasana hukassa

AfterDawn | Uutiset | Hintavertailu | Arvostelut | Oppaat | Ohjelmat | Keskustelu | Puhelinvertailu | Sanasto | Vastaukset | HIGH.FI
Edukas.fi - Hintavertailu ja käyttäjäarviot
  • Edukas
  • Viihde-elektroniikka
    • Digiboksit (antenniverkkoon)
    • Digiboksit (kaapeliverkkoon)
    • Digiboksit (satelliittivastaanottoon)
    • DVD-soittimet
    • Konsolipelit ja PC-pelit
    • Mediatoistimet
    • Pelikonsolit
    • Taulutelevisiot
    • Videoprojektorit
    • Yleiskaukosäätimet
  • Tietokonetekniikka
    • Blu-ray -asemat
    • DigiTV -sovittimet tietokoneeseen
    • Emolevyt
    • Hiiret
    • Kannettavat tietokoneet
    • Kovalevyt
    • Litteät näytöt
    • Muistipiirit
    • NAS-palvelimet
    • Näppäimistöt
    • Näytönohjaimet
    • Prosessorit
    • Skannerit
    • SSD-asemat
    • Tabletit
    • Tietokonekotelot
    • Tulostimet
    • Ulkoiset kovalevyt
    • UPS -laitteet
    • Verkkotuotteet
    • Virtalähteet
  • Mukana kulkevat
    • Digikamerat
    • GPS-navigaattorit
    • Kannettavat MP3-soittimet
    • Kuulokkeet
    • Käsikonsolit
    • Puhelimet
    • Videokamerat
    • Älykellot

Käyttäjän 'esan' kirjoittamat arviot

Maximum C-8000 CX-CI
Kategoria: Digiboksit (kaapeliverkkoon)
  Arvosana: 5 / 5 Vastine rahoille: 4 / 5

Mulla ollut nyt boxi pari viikkoa. Alkuongelmien jälkeen on toiminut hienosti. CD-levyllä tuleva PVR Manager ei ole yhteensopiva/toimiva uusimman boxin softan kanssa, joten netistä kannattaa heti hakea uusi PVR Manager eikä ollenkaan asentaa CD:llä tulevaa softaa. mfserver joka jakaa tiedostoja tietokoneelta digiboxille kaatuili alussa ja niitä jäi näkyviin monta tehtävänhallintaan. Tällöin mfserver ei tallentanut lainkaan asetuksia vaan käynnistettäessä kone uudelleen se kysyi taas asetuksia uudelleen. Jos tällaisia ongelmia on, niin kannattaa käydä tehtävienhallinnassa (ctrl-alt-del) ja käydä poistamassa prosesseista mfserver.exet. Onko kenelläkään tietoa mitä tiedostomuotoja itse boxi tukee? Tv:stä tallennetut lähetykset menevät ts-tiedostomuotoon, mutta voiko boxin kiintolevylle laittaa esim. dvd-vob-tiedostoja? En ole löytänyt ohjelmaa, millä voisi helposti muuttaa esim. divx:n ts-tiedostomuotoon...

Oliko tämä arvostelu mielestäsi hyödyllinen?
Kyllä
Ei
100% 40
Arvostelu kirjoitettu: 9.2.2009

Suosituimmat tuotteet

  •  
    Honor 70
    73€
  •  
    Samsung Galaxy Z Fold4
    252€
  •  
    Miele Scout RX3 Home Vision
    519€
  •  
    Xiaomi Mi 10T
    26€
  •  
    Apple iPhone 6
    99€
  •  
    Motorola Moto G84
    149€
  •  
    OnePlus Nord 2T
    47€
  •  
    Huawei P Smart Pro
    169€
  •  
    Realme 12+
    171€
  •  
    Dreame Bot D10s
    149€

Hintavertailusta poimittua:

Keskustelua:

Lisätietoa:

  • Mainosta sivuillamme
  • Ota yhteyttä
  • Tietoa AfterDawn Oy:stä
  • Käyttöehdot ja tietoa yksityisyydensuojasta
  • Tietosuojaseloste
  • Lehdistötiedotteet
  • Lähetä palautetta

© 1999-2026 AfterDawn Oy