Rekisteröidy | | Salasana hukassa

AfterDawn | Uutiset | Hintavertailu | Arvostelut | Oppaat | Ohjelmat | Keskustelu | Puhelinvertailu | Sanasto | Vastaukset | HIGH.FI
Edukas.fi - Hintavertailu ja käyttäjäarviot
  • Edukas
  • Viihde-elektroniikka
    • Digiboksit (antenniverkkoon)
    • Digiboksit (kaapeliverkkoon)
    • Digiboksit (satelliittivastaanottoon)
    • DVD-soittimet
    • Konsolipelit ja PC-pelit
    • Mediatoistimet
    • Pelikonsolit
    • Taulutelevisiot
    • Videoprojektorit
    • Yleiskaukosäätimet
  • Tietokonetekniikka
    • Blu-ray -asemat
    • DigiTV -sovittimet tietokoneeseen
    • Emolevyt
    • Hiiret
    • Kannettavat tietokoneet
    • Kovalevyt
    • Litteät näytöt
    • Muistipiirit
    • NAS-palvelimet
    • Näppäimistöt
    • Näytönohjaimet
    • Prosessorit
    • Skannerit
    • SSD-asemat
    • Tabletit
    • Tietokonekotelot
    • Tulostimet
    • Ulkoiset kovalevyt
    • UPS -laitteet
    • Verkkotuotteet
    • Virtalähteet
  • Mukana kulkevat
    • Digikamerat
    • GPS-navigaattorit
    • Kannettavat MP3-soittimet
    • Kuulokkeet
    • Käsikonsolit
    • Puhelimet
    • Videokamerat
    • Älykellot

Käyttäjän 'Bahvipawe' kirjoittamat arviot

Nokia 3120 classic
Kategoria: Puhelimet
S40 - 2"
  Arvosana: 4 / 5 Vastine rahoille: 5 / 5

Alkeperäinen kirjoitus 15.6.2009

Ostin tämän, kun sai niin halvalla ja halusin kännykän jolla voi kuunnella musiikkia. Lisänä halusin 320x240 näytön joka tukee useimpia pelejä.

+Hinta 24e + liittymä(0.9e/kk)
+Tarkka ja sopivan kokoinen näyttö
+Tyylikäs ja hyvät näppäimet
+0 ongelmaa ollut tähän mennessä
+Musiikin kuuntelu
+Kamerassa on salama

-En tiedä onko kuvittelua, mutta tuntuu kuin äänenlaatu olisi huonompi kuin tietokoneen kuulokereiässä
-Kameralla ei voi kuvata kaukaa
-"vain" s40. s60 ois jännä...
-pikavalintapaikoiksi ei voi laittaa numeroita 1 ja 2

Kannattaa ostaa, varsinkin kytkyllä!!!

edittiä 31.10.09: kesällä hajosi mikrofoni jota käytetään puheluita puhuessa. korjautin sen ja se oli ok. ilman mitään kolhua hajos näyttö pari viikkoa sitten ja tuskin lähden korjauttamaan, kun ei ne usko ettei ois kolhuja tullu. Ainut vaihtoehto ois sitte tilata jostain uus näyttö halvalla ja laittaa ite paikoilleen. :P oli se kuitenki ihan hyvä kapula jos en enää kuntoon saa...

ediittiä 30.11.-09: Sain kuntoon, tilasin singaporesta näytön halvalla ja asensin itse.

Oliko tämä arvostelu mielestäsi hyödyllinen?
Kyllä
Ei
75% 31
Arvostelu kirjoitettu: 30.11.2009
Canon PowerShot A720 IS
Kategoria: Digikamerat
Kompakti - 8Mpix - 6X - 200g
  Arvosana: 4 / 5 Vastine rahoille: 5 / 5

Tämän hintaisissa kameroissa harvoin on näin tarkkaa zoomia, siksi tämä ostettiin. Erinomaisia kuvia tällä saa, vaikka ei nyt olekaan mikään erityisen kompakti.

Oliko tämä arvostelu mielestäsi hyödyllinen?
Kyllä
Ei
00
Arvostelu kirjoitettu: 7.11.2009

Suosituimmat tuotteet

  •  
    Samsung Galaxy S25+
    10€
  •  
    Eufy RoboVac L70 Hybrid
    28€
  •  
    Apple iPhone 6s Plus
    128€
  •  
    Samsung Galaxy A90 5G
    273€
  •  
    Nokia 800 Tough
    18€
  •  
    iRobot Roomba Plus 505 Combo + AutoWash
    369€
  •  
    Garmin vívomove Trend
    99€
  •  
    Roborock S7 MaxV+
    125€
  •  
    Motorola Moto G9 Plus
    199€
  •  
    Xiaomi Robot Vacuum S10+
    229€

Hintavertailusta poimittua:

Keskustelua:

Lisätietoa:

  • Mainosta sivuillamme
  • Ota yhteyttä
  • Tietoa AfterDawn Oy:stä
  • Käyttöehdot ja tietoa yksityisyydensuojasta
  • Tietosuojaseloste
  • Lehdistötiedotteet
  • Lähetä palautetta

© 1999-2026 AfterDawn Oy